Invitation kommer senere
Vi arbejder på…
– At arrangere et møde med politikere i Svendborg, hvor vi vil diskutere, hvordan vi kunne tænke os at udvikle området generelt set – og ud fra ønsker og idéer fra borgerønsker.
Det er ikke fordi, der ikke sker noget her, men for at få viden om, hvad der kunne gøres for at engagere os allesammen.
Vi satser på den 26. november.
På dette møde vælges der også hvilke af de indkomne ønsker til vores pulje på 50.000 kroner, der skal have penge fra puljen.
Alle fremmødte har stemmeret.
Derfor: Det er NU, hvis din forening og du går og spekulerer over, hvordan I får råd til at få lavet netop dét, der vil gøre det hele lidt bedre/sjovere/mere nyttigt eller sår’n.
Læs mere om det på forsiden.
Kontakt os
- Nord Tåsinge
- kontakt@lokalraadsvendborgsund.dk
- +45 27 61 05 78
- Facebook - Lokalråd Svendborgsund